niedziela, 24 lipca 2011

Niespodziewajka to dobra rzecz, czyli och jak bardzo mi miło i rozdawanie nagród

 Niespodzianka to nie zawsze miła rzecz, ale w tym tygodniu  niespodzianki przyszły w parze i najpierw mo luby zabrał mnie na fantastyczną randkę, a teraz Stardust zaprosiła mnie do zabawy. Warunki zabawy polegają miedzy innymi na nominowaniu blogów, które lubię, niestety nie można nominować blogu, od którego otrzymało się nominację, ale i tak polecam BLOG STARDUST, bo śmiech to zdrowie, a czytając ja sama paszcza się szczerzy. Drugim warunkiem zabawy jest powiedzenie o sobie siedmiu rzeczy, których czytelnicy jeszcze nie wiedzą.  No to lecimy:

Pozwolę sobie nominować 10 zamiast 16 blogów, co nie znaczy, że nie ma ich więcej. Wszystkie blogi w moich zakładkach warte są czytania i zachęcam do tego.
Nominuję:
- Sylwię z ROPA I TRAN, za to, że pisze fascynująco zarówno o ciekawych wycieczkach, jak i o sprawach bardziej przyziemnych
-Anetę z NA PERYFERIACH, bo pokazuje mi inną Amerykę w sposób zabawny i ciekawy
- SPOROTHRIX za głos rozsądku
- SALON NOWOJORSKI, bo ociąga się z pisaniem i może to ją zachęci. Wszyscy czekamy na Twoje posty
- Ewwwek z CHICAGO, za to, że jest pogodna nawet jak wiatr wieje w oczy
-  Odwodnik z NOTATEK NA MARGINESIE za opowieści o życiu w Polsce bez cienia goryczy i z nutką autoironii, ale kto byłby zgorzkniały mając taką Lolkę
- PAWIANA PRZY DRODZE za piękną formę i interesującą treść
- Beatę z ZASTĘPCZOŚCI za całokształt
- Futrzaka z NOTATEK NA MANKIETACH za rzeczowość i interesujące opinie
- oraz Elę z ECODZIEN za podróż w nieznane, ciągle gdzieś indziej
Wszystkie wyżej wymienione osoby proszone są o przyłączenie się do zabawy i odebranie nagrody, oto ona:



O przyłączenie się proszę również wszystkich tych, którzy zwyczajnie mają ochotę się pobawić.
Druga część zabawy polega na powiedzeniu o sobie siedmiu rzeczy, których czytelnicy bloga jeszcze by o mnie nie wiedzieli. To jest o tyle trudne, że wydaje mi się, iż w przeciągu tych kilku lat mówię o sobie bardzo dużo, a nawet jak nie mówię wprost to wypsnie mi się tu i ówdzie. Siedem rzeczy zatem napiszę w osobnym poście jak zastanowię się czym by się z Wami podzielić, bo nie chcę zanudzać Was takimi szczegółami jak moje drugie imię :)


No i oczywiście każda zabawa ma swoje zasady, oto i one:
- podziękuj i zalinkuj blogera/blogerkę od której dostałaś tę nagrodę,
- skopiuj i wklej logo na swoim blogu,
- napisz o sobie 7 rzeczy, o których Twoi czytelnicy jeszcze nie wiedzą
- nominuj 16 innych blogerów, z wyłączeniem tego, który Tobie przyznał nagrodę
  -napisz im komentarz, aby mogli przyłączyć się do zabawy
Zadzieram kiecę i lecę zatem powiadamiać :)

7 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację. W towarzystwie zacnym się znalazłam, tym bardziej mi miło.

    OdpowiedzUsuń
  2. O Jesssssu, naprawdę? Dziękuję bardzo (a ta "inna" Ameryka to od strony wodnej znaczy się?), ale naprawdę nie wiem kiedy znajdę czas na wpis. Postaram się jednak, bo sama mam niezłą listę blogów do polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwodnik- towarzystwo bardzo miłe i interesujące muszę przyznać :)


    Aneta- naprawdę, naprawdę. A Ameryka od strony pasji, czasu wolnego, a nie wyścigu szczurów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, Marzena, dziękuję za pamięć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje bardzo. kiedys juz chyba pisalam te 7 rzeczy ma blogu houston. musze poszukac. a z blogami to teraz ciezko bardzo, bo tak malo osob, z tych ktore czytalam nadal pisuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ela- nie ma za co, to nie pamięć, a docenienie pracy
    Ewa- jak wyżej :)
    Sylwia- szperaj, szperaj, coś na pewno wyszperasz. Ja miałam ten sam problem z linkami, bo zniknęłam na całe miesiące z blogosfery, ale niektóre stare i dobre blogi trwają i warto je promować :)

    OdpowiedzUsuń