sobota, 22 maja 2010

Burdel na kółkach- będzie o szkole

W poniedziałek miałam bardzo ważny test, a po tym bardzo ważnym teście już z rana dostałam e-mail od nauczyciela, że dostałam 99%. Pan profesor bardzo mi pogratulował, stwierdził, że było przyjemnością mieć mnie w klasie i że nie muszę podchodzić do egzaminu. Moja pierwsza myśl: Huuuraaa! Huuurrraaa! Zwolnił mnie z egzaminu ! Chociaż jak mam być szczera to na to liczyłam, bo obiecał, że najlepszych zwolni, a ja z każdego testu miałam wyniki dobre, prace domową zawsze oddawałam i udzielałam się często na zajęciach.
Moja druga myśl: TYLKO 99! Co zrobiłam źle! Napisałam więc do pana profesora, że przyjemność była po mojej stronie, bardzo podobały mi się zajęcia i czy mógłby zamieścić odpowiedzi do testu on-line, ja bardzo proszę, bo mnie będzie dręczyć. Odpowiedź dostałam natychmiast i niedługo pojawiły się odpowiedzi. Mam nadzieję, że współpraca z innymi profesorami będzie równie łatwa.
Tymczasem zapisywałam się na zajęcia letnie i znów odświeżyłam sobie znajmość słownictwa niecenzuralnego. Jeździłam tam specjalnie, wydzwaniałam, logowałam sie na internecie, no normalnie jak mam przez to przechodzić za każdym razem to mi się szkoły odechciewa. Brooklyn College ma burdel na kółkach, nikt nic nie wie, nikogo nic nie obchodzi i najlepiej ich wszystkich zostawić w spokoju, a nie zmuszać do pracy. Jedni odsyłają do drugich, drudzy do trzecich, a ci trzeci albo maja właśnie przerwę, albo w ogóle ich nie ma, albo każą zapytać się tych pierwszych. Byłam jednak wytrwała i zapisałam się, grafik mam beznadziejny i zapłacic musialam calośc z góry bo czas rejestrowania się w programie ratalnym upłynął. Nie mogłam jednak zapisac się wcześniej bo potrzebowałam zgody szefa departamentu na zarejestrowanie przed oceną z klasy, której egzamin będzie w przyszłym tygodniu, a z którego jestem zwolniona. Czy to ma dla Was jakis sens? Nie mogę się zarejstrowac na klasy następne, bo jeszcze nie mam oceny z tej klasy. Ale termin rejestracji upływa przed ostatnim egzaminem, a nawet po nim ocena w systemie może być dopiero po kilku tygodniach. Potrzebuję więc specjalnego pozwolenia, jakby oceny z midtermu nie wystarczyły...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz